Zajęcia plastyczne dla dorosłych, dzieci i młodzieży szkolnej

Zajęcia plastyczne dla dzieci; fot. GOKSiRDzieci i młodzież szkolna powinny uczyć się jak w pożyteczny sposób można wykorzystać czas wolny. Sprzyjają temu proponowane przez nas zajęcia plastyczne. Mają one bawić i jednocześnie pełnić rolę nauki.

Tworząc prace plastyczne, rozwija się własną wyobraźnię i pomysłowość, staje się samodzielne, nabywa umiejętność radzenia sobie, dobierania narzędzi i materiałów potrzebnych do realizacji podjętego zadania, wykazywania inicjatywy. Istotnym elementem jest również uwrażliwienie człowieka na piękno i dobro otaczającego świata.

Zajęcia plastyczne dla dzieci; fot. GOKSiRStosowanie różnorodnych technik plastycznych wpływa na wzrost zainteresowania sztuką plastyczną, pobudza do twórczego działania, ekspresji. Każda technika plastyczna posiada specyficzne właściwości i wymaga od dziecka odpowiednich umiejętności i sprawności. Niektóre z technik są stosowane i powszechnie znane, niektóre będą może nowością i ukażą inny sposób pracy twórczej.

W trakcie pracy na zajęciach plastycznych dla dzieci i młodzieży szkolnej staramy się rozwinąć w dzieciach to, co w nich indywidualne i oryginalne.

Zajęcia plastyczne dla dzieci; fot. GOKSiRUdział w naszych zajęciach może brać każde dziecko, bez względu na stopień zdolności plastycznych. W zajęciach mogą brać udział dzieci od lat 7.

Takie zajęcia to też doskonałą szansa dla osób dorosłych na zdobycie nowych umiejętności. Na naukę bowiem nigdy nie jest za późno.

Zajęcia prowadzi p. Halina Chwojko. W piątki odbywają się one w Gminnym Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji w Mielniku, a w środy w świetlicy w Niemirowie.

Wydrukuj stronę ... Wyślij tą strone

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*